Jumaat, 26 Jun 2009

Penantian lima tahun berakhir



Setelah lima tahun aku pegang lesen GDL, baharula aku berpeluang memandu kereta aku sendiri sepenuhnya. Sejak tahun 2004, lepas lulus lesen P aku sering susah nak dapat peluang bawak kereta sbab masa tu aku takde kereta sendiri malah takde kerja pun.

Aku tak kisah kalau dipersendakan oleh kawan atau sesape sebab sbelum ni trpaksa tumpang dan bonceng orang lain, namun yang disebabkan tidak ada kenderaan, aku tak dapat peluang untuk menceburi bidang yang kuminati iaitu seni lakon. Pada tahun 2004 sebelum aku masuk U, aku dah ditawarkan berlakon di bawah syarikat produksi drama TV ;Warna Motion Pictures kepunyaan Datuk Mustafa Maarof, pelakon veteran filem Melayu era hitam putih.

Tapi akhirnya dikensel alasannya aku takde kereta, hampeh. Dan masalah sama berulang bila aku tak dapat jadi Penolong Pengurus Produksi di Metrowealth Movies.Sebab takde kereta. Sedihnya tak de rezeki nak jadi orang filem. Aku harap lepas ni rezeki bakal menyebelahi aku

Tiada ulasan: