Jumaat, 24 Oktober 2008

Terus klik ke federationofbloggers.blogspot.com

Assalamualaikum,

Mulai sekarang saya penulis blog Mata Rakyat akan terus menghantar tulisan saya sendiri ke blog yang saya sertai bersama-sama blogger lain di federationofbloggers.blogspot.com/, kerana saya mau pastikan semua blogger yang berada dalam group tersebut dan pengunjung-pengunjung lain terus membaca tulisan saya dan tulisan blogger lain sekali. Carila tulisan saya dalam senarai tulisan dengan blogger lain dengan nama Mata Rakyat. Tolong geledah seluruh blog itu untuk baca tulisan saya.


Namun kepada blogger di mana blog anda dah ada link blog saya, janganlah dibuang link tersebut kerana selain tanda kenangan profil saya di dalamnya, terdapat beberapa tulisan peribadi saya yang boleh anda jadikan rujukan, kerana setiap tulisan mewakili waktu dan saatnya ketika itu. Terima kasih kepada sesiapa yang pernah kunjungi dan bagi komen pada blog matarakyatmalaysia ini.

Hanya jika keadaan benar-benar memerlukan saya akan kembali menghantar tulisan kepada blog saya semula. Teruskan berjuang berdakwah untuk seluruh umat!

Lepas ini terus klik: federationofbloggers.blogspot.com

1 ulasan:

PERUNDANG berkata...

Blh saya dptkan email anda. Yahoo, untk saya YM. Mgkn kita blh bersembang dan berkongsi pendapat. atau blh terus add saya deniel_roslan@yahoo.com
Tq.